Zkušební vytvoření nového vizuálního stylu pro kosmetiku. 		
	 		 			V první fázi vzniku mé kosmetiky byla myšlenka vhodného názvu. 			Vyšel jsem ze skutečnosti, že průkopníky a hlavními propagátory světové 			kosmetiky byli a jsou Francouzi. Stejně tak jako je francouzština vznešená, 			je parfém nositelem uhlazené a decentní kultury. 			Parfém jsem pojmenoval francouzským slovem „déesse“ čti [dés] – bohyně. 			Odtud se pak vyvíjela samotná značka.			 		
 		 			Snažil jsem se použít prvky kaligrafické, pro kosmetiku ne příliš typické. 			Nejprve jsem kaligraficky psal celé slovo, ale pro sílu a důraz jsem 			později přistoupil na řešení pouze prvních dvou písmen – čili „Dé“. 			Poté jsem kaligrafický znak doplnil o typografii, která měla znak uhladit. 			Výsledný logotyp je řešen dvoubarevně. 			Barvu jsem zvolil modrozelenou, která je originální a zároveň optimistická. 		
 	  		 			Na řešení tvarosloví krabičky jsem použil jednoduchý kónický hranol, 			který jsem ozvláštnil právě principem originálního otevírání a zavíraní. 			Přechod dvou barev je řešený ladnou křivkou na vnější straně krabičky. 			Zelenomodrá vnitřní barva se zasunuje pod světlý obal na jehož čelní a horní 			straně je logotyp. Vnitřní strana obsahuje po odsunutí důležité informace. 			Chtěl jsem krabičku udržet v maximální střídmostí a jednoduchosti. 			Proto jsem nechal většinu textu schovanou. Vidět je pouze logotyp a druh 			kosmetického přípravku + jeho obsah na zadní straně. 			(tělový krém, pleťový krém a tělový sprej)			 		
 		 			Plakát jsem řešil také v duchu jednoduchosti. 			Postavil jsem ho na síle značky a světlé barvy. 			Plakát je doplněn ještě stručným popisem konkrétního výrobku a názvem. 			V konkrétním případě jde o pleťový krém. 			Kompozice značky není centrální, schválně jsem ho umístil níž a nechal 			tak „dýchat“ prostor.  			Jelikož jde o pleťové a tělové krémy, vyšel jsem z hladkosti a čisté barvy. 		
 	  		 			Nutno podotknout, že pokud by se měl projekt realizovat, 			určitě by se s barevností v průmyslovém tisku hnulo. 			Ať už jde o luxusnější papír, či lesklejší a průmyslovější barvy v samotném tisku.